سخن مدیرعامل

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحيٖم
(اَللّهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ)


اینجانب با اتّكال به خداوند متعال و توسّل به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، در سال ١٣٨٤ با راهبری و تشویق های پدر بزرگوارم آقای حاج بیژن عمادی، به منظور ادامه و تداوم راه ایشان و بهره مندی از نیم قرن تجربه و دانش این استاد گرانقدر در صنایع مختلف کشور، با هدف خدمتگزاری به ایران اسلامی و ملت شریف این سرزمین همچنین خودکفایی كشور در رفع نیازهای مهم و توسعه ایران، پا به عرصه صنعت نهاده ام و تا امروز در راستای تحقق این اهداف از هیچگونه تلاش و کوششی دریغ ننموده ام و علی رغم وجود مشكلات اقتصادی و ... حاكم بر صنعت، این مسیر را انشاالله با عزمی جزم و با قدرت ادامه خواهم داد.
اینجانب با بهره گیری از  تجارب ارزنده اساتید و صاحب نظرانی كه سال ها در صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی كشور فعالیت نموده اند و البته با استفاده از هوش عملیاتی مدیران جوان و توانمند، همواره تلاش می نمایم تا بخش های مختلف شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان اعم از واحد فنی، واحد تولید، آزمایشگاه كنترل و كیفیت، واحد تحقیق و توسعه، واحد مهندسی فروش، امور مالی و ... را مطابق با استانداردهای بین المللی مدیریت و روزآمد نمایم.
همچنین هیات مدیره شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان با اعتماد و تکیه بر استعدادهای درخشان نیروهای جوان و متخصص كشور و استقبال از ایده های جدید، ضمن تاكید بر تقویت ارتباط با دانشگاه های معتبر كشور همواره تلاش می نماید حامی پروژه ها و طرح های دانشگاهی و پژوهشی باشد.
راهبرد شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان بر این امر استوار است که باید همواره با تکیه و توجه به معیارها و یافته های نوین علمی و پژوهشی، آزمایشگاهی و تولیدی، ضمن ارتقا كیفیت محصولات فعلی، اقدام به ساخت و راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید نماید.
در پایان سخن، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای شما و همکاران ارزشمندم در شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان، امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم در راستای تقویت توان و تولید داخلی کشور و توسعه ایران، سهم اندكی را به خود اختصاص دهیم.
 


با تقدیم احترام-محمد عمادی

 

------------------------------------------------------------------

جهت دانلود فایل سخن مدیرعامل اینجا کلیک کنید.

------------------------------------------------------------------