ریشه شیرین بیان

Licorice Root

شرح:

گياه شيرين بيان دارای يک قسمت زيرزمينی با چندين ريزوم با تفرعات بسيار می باشد که ريشه ها از آن منشعب شده و تا عمق چند متری در خاک فرو می روند.

ريشه شيرين بيان دارای ترکيب شيميايی گليسيريزين، گليسيريزيک اسيد، گلیکوزید های فلاونوئیدی و ایزوفلاونوئیدها، مشتقات کومارين، آسپارژين، نشاسته، استيگماسترول و ... می باشد.

اين ريشه ها توسط تراکتور يا بيل مکانيکی در خاک سست شده و توسط کارگران و کشاورزان از خاک خارج می گردد.

شرکت صنايع فارس عصاره ايرانيان ضمن بررسی اين ريشه ها در آزمايشگاه مجهز کنترل و کيفيت و پس از تاييد توسط کارشناسان مجرب آزمايشگاه اقدام به خريداری ريشه ها نموده و در فرآيندی چند ماهه توسط ماشين آلات مدرن آن ها را به صورت کامل تميز و خشک کرده و به عنوان مواد اوليه جهت توليد ساير فرآورده های شيرين بيان استفاده می نمايد. همچنين اين ريشه های خشک در ابعاد مختلف بسته بندی شده و آماده ارائه به بازار می باشد.

 

 

لزوم کاربرد:

ريشه شيرين بيان در تناژ بالا به عنوان مواد اوليه جهت توليد ساير فرآورده های شيرين بيان اعم از عصاره مايع و جامد، پودر عصاره شيرين بيان، گرانول، عرق و تفاله شيرين بيان در اين شرکت و ساير شرکت های همکار مورد استفاده قرار می گيرد.

همچنين ريشه شيرين بيان مصارف دارويی داشته و جهت درمان زخم معده، سرطان معده، ورم معده، سوء هاضمه، زخم و التهاب دهان، التهاب روده، گلو درد، بيماری آديسون همچنين جهت تقويت غده آدرنال، کاهش استرس، نرم کردن مخاط سينه و به عنوان ضد سرفه و ... به صورت قطعات استوانه ای شکل به قطر ٠.٥ الی ١.٥ سانتی متر مورد استفاده قرار می گيرد.

 

 

مقدار و طريقه مصرف:

مقدار و طريقه مصرف اين محصول با توجه به دليل استفاده از آن می تواند متفاوت باشد.

 

بسته بندی و شرايط نگهداری:

بسته بندی اين محصول با توجه به نياز مشتريان محترم می تواند متفاوت باشد.

اين محصول بايد در جای خشک و خنک و دور از رطوبت و در فضای مسقف نگهداری شود.

 

زمان ماندگاری:

اين محصول در صورت رعايت شرايط نگهداری ذکر شده در فوق تا شش سال و حتی بيشتر ماندگاری دارد.

-------------------------------------------------------------

جهت دانلود کاتالوگ ریشه شیرین بیان اینجا کلیک کنید.

-------------------------------------------------------------

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.